چگونه داخلی جدید بسازیم؟
هر داخلی به معنی یک فرد پاسخگوی تلفنی است. مثلا وقتی شما یک سیستم هشت ورودی تهیه میکنید امکان افزودن هشت کاربر/داخلی را دارید. برای افزودن یک داخلی میتوانید به سادگی از بخش داشبورد گزینه افزودن داخلی را انتخاب نمایید.
1- وارد پنل کاربری خود شوید و از سمت راست گزینه داشبورد اصلی را انتخاب نمایید.
2- در صفحه داشبورد گزینه افزودن داخلی را انتخاب کنید.
3- شما در این حالت وارد قسمت ادمین سیستم تلفن ویپ خواهید شد. در صورتی که سیستم از شما نام کاربری و رمز عبور خواست به صورت پیش فرض نام کاربری admin و رمز عبور adminadmin را وارد کنید.
نکته: برای تغییر زبان فارسی از سمت راست بالا گزینه Iran را انتخاب کنید
4- از قسمت افزودن داخلی (Add Extension) گزینه Add New Chan Sip Extension را انتخاب نمایید.
5- در قسمت User Extension و Display Name شماره داخلی خود مورد نظر خود را وارد کنید. در صورتی که این عدد تکراری باشد به شما خطا اعلام می کند.
6- از سمت راست پایین دکمه Submit و پس از بارگزاری مجدد صفحه گزینه Apply Config را انتخاب کنید.
توجه : از تغییر گزینه های دیگر خودداری نمایید. همه گزینه های پیش فرض مناسب انتخاب شده اند.