هوش مصنوعی به الو021 اضافه شد در ادامه

مراحل درست کردن صف چاپ


 

یکی از پرکاربردترین قابلیت های سیستم های تلفنی وجود صف های تماس در آن هاست که به موجب این امکان می توان کارشناسان مربوط به یک بخش خاص را در گروهی جدا قرار داد که پاسخگوی تلفن ها باشند و به این شکل تماس ها بین افراد به صورت مساوی و مطابق با سیاست های تعریف شده تقسیم شوند.

 

:در این قسمت به بخشی از آموزش مرحله به مرحله ی صف تماس اشاره می کنیم

برای درست کردن صف ابتدا به سایت اینترنتی ipvoip.ir مراجعه نموده سپس در سایت ثبت نام کنید نام کاربری و رمز خود را وارد نمایید

 

:سپس به قسمت داشبور اصلی رفته

 

:در اینجا به قسمت صف تماس مراجعه کنید

قدم اول برای درست کردن صف

ابتدا برای ایجاد صف تماس گزینه­ی Applications کلیک می کنیم

سپس گزینه­ ی Queues را می زنیم.

 

 

سپس از پنجره­ ی باز شده گزینه­ ی Add Queue را انتخاب می کنیم

تا یک صف ایجاد شود.  

 

در این قسمت به تنظیمات عمومی صف مورد نظر می پردازیم

ابتدا در قسمت Queue namber و Queue name   شماره و نام صف مورد نظر را وارد می کنیم.

 

سپس قسمت file over ditination را terminate call  قرار می دهیم.

در این قسمت به عوامل صف، تب Queue Agents انتخاب نموده و داخلی مورد نظر از منوی باز شده انتخاب می کنیم.  

و در آخر Submit را برای دخیره­ ی تغییرات می زنیم.

و در اخر برای اعمال کلیه ی تغییرات Apply config  را می زنیم.


آیا این پاسخ مفید بود؟

  • 2
« بازگشت