در قسمت سطح دسترسی، تمامی بخش ها و قابلیت های مختلف سیستم نوشته شده است و شما با کلیک بر روی هر کدام از آن ها و فعال و غیرفعال کردن هر گزینه امکان مشاهده یا عدم مشاهده را به گروه کاربری مورد نظر می دهد. در انتها با ثبت تغییرات، تنظیمات جدید در سیستم اعمال خواهد شد.
لازم است بدانید که هر کدام از گروهای کاربری سطح دسترسی های متفاوتی دارند و شما باید برای هر کدام از این گروه های سطح دسترسی های متفاوتی را تنظیم نمایید و برای اینکار نیز لازم است از طریق بخش تنظیمات و ویرایش سطح دسترسی به این قسمت وارد شوید. مثلا شما میتوانید یک گروه کارمند با سطح دسترسی محدود و یا یک گروه کارمند ارشد با سطح دسترسی بالاتر ایجاد نمایید. نام گذاری های این گروه ها به سلیقه شما بستگی دارد.