3CX راهنمای استفاده

شماره گیری:
برای شماره گیری کردن در سیستم شما می توانید از کلیدها و شماره های موجود در نرم افزار استفاده کنید. برای شماره گیری کلیدهای شماره بر روی کیبورد شما نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

قطع و وصل تماس:
بدین منظور شما می توانید علاوه بر استفاده از گزینه ی سبز رنگ داخل نرم افزار از کلید اینتر نیز بر روی کیبرودتان کمک بگیرید.

پخش موزیک انتظار:
بدین منظور کافیست با یکبار کلیک کردن بر روی گزینه HOLD برای مخاطبتان موزیک پخش کنید و کلیک دوباره بر روی همین گزینه تماس مجددا به شما وصل خواهد شد.

انتقال تماس:
برای انتقال تماس به داخلی خاصی لازم است تنها یکبار بر روی گزینه TRANSFER کلیک نمایید. بعد از کلیک شما شماره ای که قصد دارد تا تماس به آن داخلی منتقل شود از شما پرسیده خواهد شد که بعد از وارد نمودن شماره داخلی و کلیک بر روی گزینه سبز رنگ و یا اینتر تماس انتقال پیدا خواهد کرد.

غیرفعال کردن تلفن:
بر روی صفحه نمایش شما گزینه AVAILABLE قرار دارد که به معنای آماده بودن تلفن شما می باشد با کلیک مجدد بر روی همین گزینه و قرار دادن در حالت DND  تلفن شما از دسترس خارج خواهد شد و تماسی به شما وصل نمی شود.

تغییر داخلی:
بر روی صفحه نمایش و درقسمت بالای صفحه شماره داخلی شما نمایش داده می شود. برای تغییر داخلی می توانید بر روی همین گزینه کلیک نمایید تا داخلی شما تغییر کرده و از داخلی جدیدی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که باید داخلی جدید در سیستم از قبل ساخته شده باشد. 

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

چگونه داخلی جدید بسازم؟

چگونه داخلی جدید بسازیم؟ هر داخلی به معنی یک فرد پاسخگوی تلفنی است. مثلا وقتی شما یک سیستم هشت...

قابلیت های ویپ مرکز تلفن ویپ ایران

مرکز تلفن ویپ ایران جهت تهیه مراکز تلفن گویا و سیستم مدیریت تلفن ویپ اقدام به ارائه نرم افزار و...

چگونه ماژول گزارش لحظه ای کار میکند؟؟؟

چگونه ماژول گزارش لحظه ای کار میکند؟؟؟ از جمله ماژول های منحصر به فرد نرم افزار برقراری تماس و...

مراحل درست کردن ivr

هدف از ایجاد یک پاسخگوی دیجیتال ایجاد سهولت بیشتر برای تماس گیرندگان و صرفه جویی در منابع شرکت...

مراحل درست کردن صف

  یکی از پرکاربردترین قابلیت های سیستم های تلفنی وجود صف های تماس در آن هاست که به موجب این...