افزودن کاربر جدید

هر دستگاه تلفندر یک شرکت میتواند یک داخلی داشته باشد مثلا داخلی 112 و هر داخلی میتواند به یک کاربر متصل شود مثلا کاربر مجید حمیدی
در سیستم های مختلف افراد خاصی به عنوان کاربر شناخته می شوند و از امکانات و قابلیت های آن استفاده می کنند. در سیستم تلفنی ویپ تمامی پرسنل و کارکنان شرکت به عنوان کاربر سیستم تلفنی شناخته می شوند که هرکدام برای خود یک داخلی دارند. حال شما برای مشخص کردن افرادی که می توانند از ویپ استفاده کنند نیاز دارید تا اطلاعات هر کدام از کارمندان را در سیستم ثبت کنید و برای هرکدام نام کاربری و رمز عبور تعیین نمایید.
برای وارد کردن اطلاعات لازم است تا شما کارمندان خودتان را نیز دسته بندی کنید. این دسته بندی به شما کمک خواهد کرد تا به دسته از افراد شرکت دسترسی های متفاوتی را بدهید. اطلاعات و نحوه استفاده از دسته بندی های کاربران را می توانید از قسمت راهنمای بخش تعریف گروه کاربری مطالعه نمایید.
برای ثبت کارمند یا همان کاربر در سیستم لازم است تا اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سیستم، ایمیل و شماره داخلی آن ها را وارد نمایید. حال هرکدام از کارمندان شما میتوانند مانند شما به پنل خودشان دسترسی داشته باشند و از امکانات آن به صورت مجزا استفاده کنند.
 

¿Fue útil la respuesta?

 Imprimir éste Artículo

Leer también

داشبورد

هر سامانه ویپ در مرکز تلفن ویپ ایران دارای یک پنل داشبورد است که می تواند برای هر کاربر یا کارمند...

پروفایل کاربری

تمامی افرادی که به سیستم دسترسی دارند دارای نام کاربری و رمز عبور مخصوص به خود هستند که به کمک آن...

تنظیمات ارسال ایمیل

برای ارسال ایمیل از طریق سیستم ویپ شما باید در ابتدا تنظیمات مربوط به آدرس ایمیلی که قصد ارسال از...

ارسال پیام صوتی

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که با شماره شما تماس گرفته باشند و بعد از پاسخگویی به تماس،...

گزارشات تماس

« جهت بهبود و افزایش کیفیت خدمات مکالمات شما ضبط خواهد شد » این جمله ای است که ممکن است بارها در...