افزودن کاربر جدید

هر دستگاه تلفندر یک شرکت میتواند یک داخلی داشته باشد مثلا داخلی 112 و هر داخلی میتواند به یک کاربر متصل شود مثلا کاربر مجید حمیدی
در سیستم های مختلف افراد خاصی به عنوان کاربر شناخته می شوند و از امکانات و قابلیت های آن استفاده می کنند. در سیستم تلفنی ویپ تمامی پرسنل و کارکنان شرکت به عنوان کاربر سیستم تلفنی شناخته می شوند که هرکدام برای خود یک داخلی دارند. حال شما برای مشخص کردن افرادی که می توانند از ویپ استفاده کنند نیاز دارید تا اطلاعات هر کدام از کارمندان را در سیستم ثبت کنید و برای هرکدام نام کاربری و رمز عبور تعیین نمایید.
برای وارد کردن اطلاعات لازم است تا شما کارمندان خودتان را نیز دسته بندی کنید. این دسته بندی به شما کمک خواهد کرد تا به دسته از افراد شرکت دسترسی های متفاوتی را بدهید. اطلاعات و نحوه استفاده از دسته بندی های کاربران را می توانید از قسمت راهنمای بخش تعریف گروه کاربری مطالعه نمایید.
برای ثبت کارمند یا همان کاربر در سیستم لازم است تا اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سیستم، ایمیل و شماره داخلی آن ها را وارد نمایید. حال هرکدام از کارمندان شما میتوانند مانند شما به پنل خودشان دسترسی داشته باشند و از امکانات آن به صورت مجزا استفاده کنند.
 

War diese Antwort hilfreich?

 Artikel drucken

Lesen Sie auch

صندوق ارسال

ممکن است شما نیاز داشته باشید تا تمامی پیام های ارسالی خودتان را مشاهده کنید. داشتن آرشیوی از این...

پروفایل کاربری

تمامی افرادی که به سیستم دسترسی دارند دارای نام کاربری و رمز عبور مخصوص به خود هستند که به کمک آن...

گزارش لحظه ای

قابلیت منحصر به فردی که در سیستم تلفن ویپ مرکز تلفن ویپ ایران قرار داده شده است، قابلیت مشاهده...

ارسال پیام صوتی

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که با شماره شما تماس گرفته باشند و بعد از پاسخگویی به تماس،...

گزارشات تماس

« جهت بهبود و افزایش کیفیت خدمات مکالمات شما ضبط خواهد شد » این جمله ای است که ممکن است بارها در...