افزودن کاربر جدید

هر دستگاه تلفندر یک شرکت میتواند یک داخلی داشته باشد مثلا داخلی 112 و هر داخلی میتواند به یک کاربر متصل شود مثلا کاربر مجید حمیدی
در سیستم های مختلف افراد خاصی به عنوان کاربر شناخته می شوند و از امکانات و قابلیت های آن استفاده می کنند. در سیستم تلفنی ویپ تمامی پرسنل و کارکنان شرکت به عنوان کاربر سیستم تلفنی شناخته می شوند که هرکدام برای خود یک داخلی دارند. حال شما برای مشخص کردن افرادی که می توانند از ویپ استفاده کنند نیاز دارید تا اطلاعات هر کدام از کارمندان را در سیستم ثبت کنید و برای هرکدام نام کاربری و رمز عبور تعیین نمایید.
برای وارد کردن اطلاعات لازم است تا شما کارمندان خودتان را نیز دسته بندی کنید. این دسته بندی به شما کمک خواهد کرد تا به دسته از افراد شرکت دسترسی های متفاوتی را بدهید. اطلاعات و نحوه استفاده از دسته بندی های کاربران را می توانید از قسمت راهنمای بخش تعریف گروه کاربری مطالعه نمایید.
برای ثبت کارمند یا همان کاربر در سیستم لازم است تا اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سیستم، ایمیل و شماره داخلی آن ها را وارد نمایید. حال هرکدام از کارمندان شما میتوانند مانند شما به پنل خودشان دسترسی داشته باشند و از امکانات آن به صورت مجزا استفاده کنند.
 

Was this answer helpful?

 Print this Article

Also Read

ارسال ایمیل

بخش ارسال ایمیل قابلیت دیگری در سیستم تلفنی ویپ می باشد که به کمک آن شما می توانید برای...

صندوق ارسال

ممکن است شما نیاز داشته باشید تا تمامی پیام های ارسالی خودتان را مشاهده کنید. داشتن آرشیوی از این...

ارسال فکس

تمامی شرکت ها  موسسات به دستگاه فکس نیاز دارند تا بتوانند ازین طریق برای مخاطباناشان فکس ارسال...

داشبورد

هر سامانه ویپ در مرکز تلفن ویپ ایران دارای یک پنل داشبورد است که می تواند برای هر کاربر یا کارمند...

پیام های پیش فرض پیامک

مسلما داشتن آرشیوی از پیام های پیش فرضی که بیشتر در شرکت شما استفاده می شوند دارای اهمیت می باشد....