ارسال پیام صوتی

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که با شماره شما تماس گرفته باشند و بعد از پاسخگویی به تماس، فایل صوتی به طور خودکار برای شما پخش شود. به این سبک از تماس ها سیستم ها کاملا به صورت خودکار با تک تک شماره هایی که شما تعیین می کنید تماس می گیرد و صوت مورد نظرتان را پخش می کند، پیام صوتی می گویند. در سیستم تلفن ویپ مرکز تلفن ویپ ایران نیز این امکان فراهم شده است.
برای ارسال پیام صوتی به نکات زیر توجه کنید:
در ابتدا لازم است تا شماره های مورد نظرتان را وارد کنید. این شماره می تواند به صورت تک تک و یا از لیست باشگاه مشتریان شما در گروه های مختلف انتخاب شود.
انتخاب کانال نیز به صورت خودکار انجام می شود و دیگر نیازی به تنظیم دستی شما وجود ندارد.
انتخاب فایل صوتی که تمایل دارید بعد از تماس پخش شود قسمت دیگری است که باید تنظیم کنید. این فایل صوتی در دو مرحله جدا تنظیم می شود که به توضیح هریک از آن ها می پردازیم:
1. تنظیمات مربوط به فایل صوتی مورد نظر شما که با کلیک بر روی گزینه تنظیمات فایل صوتی به قسمت مربوطه منتقل خواهید شد. در صفحه                 جدید بر روی گزینه choose file کلیک کنید و از کامپیوتر خودتان فایل صوتی مورد نظرتان را انتخاب و آپلود نمایید. منتظر بمانید تا صفحه مجددا                   بارگزاری شود و در انتها نیز با استفاده از save فایل صوتی انتخاب شده را ذخیره نمایید.
2. تنظیمات مربوط به IVR نیز بدین صورت انجام خواهد شد بعد از کلیک کردن بر روی گزینه تنظیمات، صفحه جدیدی باز می شود.
در این صفحه بر روی گزینه Add a new IVR کلیک کنید.
در مقابل IVR Name نام دلخواهی را انتخاب کنید و در قسمت Announcement فایل صوتی مورد نظرتان را که در مرحله قبل در سیستم ذخیره کرده بودید را انتخاب کنید. بقیه قسمت ها نیاز به تغییر ندارند و با کلیک بر روی گزینه Submit و بعد از آن Apply config تغییرات در سیستم اعمال خواهند شد.
.
شما می توانید زمان شروع تماس گیری را نیز مشخص کنید. در نظر داشته باشید که بعد از انجام تنظیمات فوق با انتخاب گزینه ارسال فایل های صوتی در صف قرار خواهند گرفت و باید منتظر ارسال پیام های صوتی خودتان بمانید.

Esta resposta foi útil?

 Imprimir este Artigo

Leia também

افزودن کاربر جدید

هر دستگاه تلفندر یک شرکت میتواند یک داخلی داشته باشد مثلا داخلی 112 و هر داخلی میتواند به یک...

پیام های پیش فرض پیامک

مسلما داشتن آرشیوی از پیام های پیش فرضی که بیشتر در شرکت شما استفاده می شوند دارای اهمیت می باشد....

ارسال پیامک پس از پایان تماس

قابلیت منحصر بفردی که در سیستم تلفنی ویپ مرکز تلفن ویپ ایران وجود دارد، قابلیت ارسال پیامک پس از...

گروه مشتریان

دسته بندی و گروه بندی کردن مشتریان به راحتی می تواند در مدیریت و دست یابی به شخص خاصی کمک کند....

صندوق ارسال

ممکن است شما نیاز داشته باشید تا تمامی پیام های ارسالی خودتان را مشاهده کنید. داشتن آرشیوی از این...