گروه کاربران

در سیستم باشگاه مشتریان مرکز تلفن ویپ ایران سطح دسترسی های متفاوتی برای اشخاص مختلف در نظر گرفته می شود که این سطح دسترسی نیز توسط مدیر شرکت تعیین می شود. در سیستم تلفن ویپ نیز بخش های مختلف دسترسی های متفاوتی را دارند. برای اعمال این سطوح مختلف نیاز است تا شما گروه کاربری های مختلفی را تعیین نمایید. هدف از گروه کاربری تقسیم نمودن دسترسی به بخش های مختلف سیستم است.
در نرم افزار به صورت پیش فرض گروه های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید. هر کدام از این گروه ها سطح دسترسی های مختلفی دارند. در عین حال چنانچه شما تمایل داشته باشید تا دسته خاصی را ویرایش کرده و یا اینکه سطح دسترسی های آن ها را تغییر دهید می توانید از گزینه ویرایش موجود در تنظیمات استفاده نمایید.
چنانچه شما تمایل دارید تا گروه جدیدی را در سیستم اضافه کنید می توانی از قسمت سمت راست استفاده نمایید و با وارد کردن نام گروه جدید و کلیک بر روی گزینه ثبت این کار را انجام دهید.
در مورد بخش سطح دسترس نیز توضیحات لازمه را از قسمت راهنمای موجود در صفحه سطح دسترسی به پنل مطالعه نمایید.

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

گزارشات تماس

« جهت بهبود و افزایش کیفیت خدمات مکالمات شما ضبط خواهد شد » این جمله ای است که ممکن است بارها در...

تعیین سطح دسترسی

در قسمت سطح دسترسی، تمامی بخش ها و قابلیت های مختلف سیستم نوشته شده است و شما با کلیک بر روی هر...

داشبورد

هر سامانه ویپ در مرکز تلفن ویپ ایران دارای یک پنل داشبورد است که می تواند برای هر کاربر یا کارمند...

گزارش لحظه ای

قابلیت منحصر به فردی که در سیستم تلفن ویپ مرکز تلفن ویپ ایران قرار داده شده است، قابلیت مشاهده...

ارسال فکس

تمامی شرکت ها  موسسات به دستگاه فکس نیاز دارند تا بتوانند ازین طریق برای مخاطباناشان فکس ارسال...