چگونه داخلی جدید بسازم؟

چگونه داخلی جدید بسازیم؟

هر داخلی به معنی یک فرد پاسخگوی تلفنی است. مثلا وقتی شما یک سیستم هشت ورودی تهیه میکنید امکان افزودن هشت کاربر/داخلی را دارید. برای افزودن یک داخلی میتوانید به سادگی از بخش داشبورد گزینه افزودن داخلی را انتخاب نمایید.

1- وارد پنل کاربری خود شوید و از سمت راست گزینه داشبورد اصلی را انتخاب نمایید.

2- در صفحه داشبورد گزینه افزودن داخلی را انتخاب کنید.

3- شما در این حالت وارد قسمت ادمین سیستم تلفن ویپ خواهید شد. در صورتی که سیستم از شما نام کاربری و رمز عبور خواست به صورت پیش فرض نام کاربری admin و رمز عبور adminadmin را وارد کنید.

نکته: برای تغییر زبان فارسی از سمت راست بالا گزینه Iran را انتخاب کنید

 افزودن داخلی

4- از قسمت افزودن داخلی (Add Extension) گزینه Add New Chan Sip Extension را انتخاب نمایید.

5- در قسمت User Extension و Display Name شماره داخلی خود مورد نظر خود را وارد کنید. در صورتی که این عدد تکراری باشد به شما خطا اعلام می کند.

6- از سمت راست پایین دکمه Submit و پس از بارگزاری مجدد صفحه گزینه Apply Config را انتخاب کنید.

توجه : از تغییر گزینه های دیگر خودداری نمایید. همه گزینه های پیش فرض مناسب انتخاب شده اند.

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

شارژ شماره تلفن اینترنتی من

پس از شارژ شماره تلفن اینترنتی به صفحه شارژ شماره تلفن اینترنتی برگردید لازم است که میزان شارژ...

آموزش پینگ کردن سرور

از جمله روش های بسیار کار امد جهت بررسی ارتباط اینترنتی شما پینگ گردن است درستور ping از جمله...

چگونه ماژول گزارش لحظه ای کار میکند؟؟؟

چگونه ماژول گزارش لحظه ای کار میکند؟؟؟ از جمله ماژول های منحصر به فرد نرم افزار برقراری تماس و...

ماژول تماس آفلاین

آموزش تماس آفلاین و افزودن شماره تماس تماس آفلاین در تلفن های اینترنتی در جایی کاربرد دارد که...

چگونه کیفیت اتصال تلفن اینترنتی خود را بهبود دهیم؟

همانطور که میدانید تلفن اینترنتی به طور کل رابطه مستقیم با اینترنت و سرعت اینترنت شما داردبه طور...