چگونه داخلی جدید بسازم؟

چگونه داخلی جدید بسازیم؟

هر داخلی به معنی یک فرد پاسخگوی تلفنی است. مثلا وقتی شما یک سیستم هشت ورودی تهیه میکنید امکان افزودن هشت کاربر/داخلی را دارید. برای افزودن یک داخلی میتوانید به سادگی از بخش داشبورد گزینه افزودن داخلی را انتخاب نمایید.

1- وارد پنل کاربری خود شوید و از سمت راست گزینه داشبورد اصلی را انتخاب نمایید.

2- در صفحه داشبورد گزینه افزودن داخلی را انتخاب کنید.

3- شما در این حالت وارد قسمت ادمین سیستم تلفن ویپ خواهید شد. در صورتی که سیستم از شما نام کاربری و رمز عبور خواست به صورت پیش فرض نام کاربری admin و رمز عبور adminadmin را وارد کنید.

نکته: برای تغییر زبان فارسی از سمت راست بالا گزینه Iran را انتخاب کنید

 افزودن داخلی

4- از قسمت افزودن داخلی (Add Extension) گزینه Add New Chan Sip Extension را انتخاب نمایید.

5- در قسمت User Extension و Display Name شماره داخلی خود مورد نظر خود را وارد کنید. در صورتی که این عدد تکراری باشد به شما خطا اعلام می کند.

6- از سمت راست پایین دکمه Submit و پس از بارگزاری مجدد صفحه گزینه Apply Config را انتخاب کنید.

توجه : از تغییر گزینه های دیگر خودداری نمایید. همه گزینه های پیش فرض مناسب انتخاب شده اند.

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

مراحل درست کردن صف

  یکی از پرکاربردترین قابلیت های سیستم های تلفنی وجود صف های تماس در آن هاست که به موجب این...

چگونه مجددا از بیرون به پنل خود تماس بگیرم و مستقیما به داخلی خود متصل شوم؟؟؟

چگونه مجددا از بیرون به پنل خود تماس بگیرم و مستقیما به داخلی خود متصل شوم؟؟؟ وقتی برای اولین...

مراحل افزودن داخلی به 3cx

نرم افزار 3cx از حمله محبوب ترین نرم افزار های موجود تلفن اینترنتی است. این نرم افزار برای نسخه...

3cx چیست؟

نرم افزار 3CX یک شبیه سازی کامل از تلفن های سخت افزاری معمولی است که بر روی سیستم عامل های...

استریسک چیست؟

استریسک نام نرم افزاری در حوزه تلفن های ویپ است که به کمک آن می توان بین چند نقطه تماس تلفنی...