گزارشات تماس

« جهت بهبود و افزایش کیفیت خدمات مکالمات شما ضبط خواهد شد » این جمله ای است که ممکن است بارها در هنگام تماس با شرکت های مختلف شنیده باشد. در این قسمت از پنل کاربردی ویپ شما می توانید تمامی مکالمات صورت گرفته در شرکت خودتان را به صورت آنلاین گوش کنید و در صورت نیاز اقدام به دانلود صوت ها نمایید. گزارش بیست تماس آخر برای هر کاربر در قسمت بالای هر صفحه با علامت تلفن نشان داده شده است. اگر بر این گزینه کلیک کنید می توانید آخرین تماس های خود را دانلود هم بنماید.
تمامی مکالمات شما به صورت پیش فرض و به همراه اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، تاریخ، کاربر پاسخگو، مدت مکالمه و حالت تماس نمایش داده می شود.
در صورتی که تمایل دارید که گروه خاص و یا دسته مشخصی از تماس ها را مشاهده کنید می توانید از قسمت بالایی صفحه اقدام به جستجو نموده و با استفاده از فیلتر های قرار داده شده به تماس مورد نظر خودتان دست پیدا کنید.
در این صفحه شما با حالت مختلف پاسخگویی را مشاهده می کنید که به شرح زیر می باشد:
پاسخ داده شده : تماس به درستی پاسخ داده شده است و در کنار این مورد نام داخلی پاسخگو نیز نوشته می شود.
بدون پاسخ : تماس به داخلی نوشته شده رسیده ولی کاربر به تماس پاسخ نداده است. در کنار این مورد نیز زمان زنگ خوردن گفته می شود.
مشغول : شخص تماس گیرنده به صورت مستقیم داخلی را گرفته است ولی شماره داخلی مورد نظر مشغول مکالمه با شخص دیگری بوده است.
تماس ناموفق : این گزینه در زمان هایی که اپراتور شما دستگاه خود را غیرفعال کرده و تماس گیرنده تماس میگیرد اتفاق می افتد.

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

ارسال پیامک گروهی

ممکن است شما بخواهید تا برای همه مشتریان خودتان پیامک گروهی ارسال نمایید. مثلا طی یک ماه مشتریان...

ارسال پیامک پس از پایان تماس

قابلیت منحصر بفردی که در سیستم تلفنی ویپ مرکز تلفن ویپ ایران وجود دارد، قابلیت ارسال پیامک پس از...

ارسال پیامک

شاید شما نیاز داشته باشید تا برای مشتری و یا شماره ی خاصی پیامک حاوی اطلاعات شرکت و یا شماره حساب...

گزارش پیام صوتی

مسلما مشاهده گزارش پیام های صوتی ارسال شده برای شماره های مختلف خواسته همه بعد از ارسال پیام های...

بروزرسانی سیستم

با گذر زمان گروه فنی مرکز تلفن ویپ ایران بروزرسانی های جدیدتری را برای سیستم ارائه خواهد کرد که...