داشبورد

هر سامانه ویپ در مرکز تلفن ویپ ایران دارای یک پنل داشبورد است که می تواند برای هر کاربر یا کارمند شرکت به صورت مجزا تعریف شود. تعریف هر کاربر از قسمت افزودن کاربر انجام میشود. اگر بخواهید برای کارمند خودتان یک پنل مجزا تعریف کنید میتوانید از بخش افزودن کاربر اقدام نمایید و سپس اطلاعات کاربری را به او بدهید. هر کاربر میتواند با مراجعه به آدرس اینترنتی پنل خود مثلا 192.168.1.110 بخش ورودی پنل را مشاهده نماید. در هر سیستم به صورت پیش فرض یک کاربر ادمین با نام کاربری admin و رمز عبور پیش فرض adminadmin تعریف شده است.
پنل اصلی یا داشبورد مرکز تلفن ویپ، تمامی قابلیت ها و امکانات مورد نیاز شما، برای مدیریت و برنامه ریزی تماس ها را در اختیارتان قرار می دهد. در این صفحه شما بخش های مختلف باشگاه مشتریان ویپ را مشاهده می کنید که عبارتند از:




لیست مشتریان : اطلاعات کامل مخاطبان را می توانید از این قسمت مشاهده کنید و به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید.
فکس : آرشیو فکس های دریافت شده شرکت را از این قسمت مشاهده کرده و حتی با استفاده از این بخش فکس ارسال کنید.
گزارشات تماس : اطلاعات کامل تماس های ورودی، خروجی و حتی داخلی شرکت را به صورت آنلاین گوش کنید و در صورت نیاز دانلود نمایید.
گزارش لحظه ای : قسمت کاملا اختصاصی سازی شده برای مدیران که امکان مشاهده وضعیت پاسخگویی هر یک از کاربران و اپراتورهای داخل شرکت را در اختیارتان قرار می دهد.
افزودن داخلی : شاید شما بخواهید که کاربر جدیدی با داخلی متفاوتی را به شرکت اضافه کنید این بخش این کار را برای شما انجام خواهد داد.
صف تماس : مخاطبان شما بعد از شماره گیری و تماس با شما در کدام صف قرار می گیرند و چه صوتی برای آنها پخش می شود، این قسمت پاسخ دهنده به این سوالات می باشد.
پبامک انبوه : نیاز دارید که برای مخاطب پیامک های اطلاع رسانی ارسال کنید؟ با استفاده از این قسمت شما می توانید برای مشتریان خودتان پیامک های تبلیغاتی و خدماتی ارسال نمایید.
در داشبورد بخش دیگری به اسم پروفایل شخصی کاربران شما نیز وجود دارد که به کمک آن شما می توانید به پروفایل شخصی خودتان نیز دسترسی داشته باشید و به کمک آن می توانید اطلاعات شخصی خودتان را ویرایش کنید.




بیست تماس اخیر داخلی خودتان را به همراه جزئیات مورد نیاز به سادگی مشاهده کرده و درصورت تمایل از سرور تلفنی دانلود نمایید.


قابلیت دیگری نیز در سیستم وجود دارد که به کمک آن شما می توانید برای کاربران مختلف پیام یا وظیفه جدیدی را ارسال نمایید.

 


شما می توانید با کلیک کردن بر روی هرکدام از این قسمت ها وارد شده و با استفاده از بخش راهنمایی که در هر قسمت قرار دارد با نحوه کارکرد و قابلیت هر بخش به صورت مجزا آشنا شوید.

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

گزارش لحظه ای

قابلیت منحصر به فردی که در سیستم تلفن ویپ مرکز تلفن ویپ ایران قرار داده شده است، قابلیت مشاهده...

پیام های پیش فرض پیامک

مسلما داشتن آرشیوی از پیام های پیش فرضی که بیشتر در شرکت شما استفاده می شوند دارای اهمیت می باشد....

ارسال پیام صوتی

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که با شماره شما تماس گرفته باشند و بعد از پاسخگویی به تماس،...

گزارشات تماس

« جهت بهبود و افزایش کیفیت خدمات مکالمات شما ضبط خواهد شد » این جمله ای است که ممکن است بارها در...

صندوق ارسال

ممکن است شما نیاز داشته باشید تا تمامی پیام های ارسالی خودتان را مشاهده کنید. داشتن آرشیوی از این...