مراحل درست کردن صف

 

یکی از پرکاربردترین قابلیت های سیستم های تلفنی وجود صف های تماس در آن هاست که به موجب این امکان می توان کارشناسان مربوط به یک بخش خاص را در گروهی جدا قرار داد که پاسخگوی تلفن ها باشند و به این شکل تماس ها بین افراد به صورت مساوی و مطابق با سیاست های تعریف شده تقسیم شوند.

 

:در این قسمت به بخشی از آموزش مرحله به مرحله ی صف تماس اشاره می کنیم

برای درست کردن صف ابتدا به سایت اینترنتی ipvoip.ir مراجعه نموده سپس در سایت ثبت نام کنید نام کاربری و رمز خود را وارد نمایید

 

:سپس به قسمت داشبور اصلی رفته

 

:در اینجا به قسمت صف تماس مراجعه کنید

قدم اول برای درست کردن صف

ابتدا برای ایجاد صف تماس گزینه­ی Applications کلیک می کنیم

سپس گزینه­ ی Queues را می زنیم.

 

 

سپس از پنجره­ ی باز شده گزینه­ ی Add Queue را انتخاب می کنیم

تا یک صف ایجاد شود.  

 

در این قسمت به تنظیمات عمومی صف مورد نظر می پردازیم

ابتدا در قسمت Queue namber و Queue name   شماره و نام صف مورد نظر را وارد می کنیم.

 

سپس قسمت file over ditination را terminate call  قرار می دهیم.

در این قسمت به عوامل صف، تب Queue Agents انتخاب نموده و داخلی مورد نظر از منوی باز شده انتخاب می کنیم.  

و در آخر Submit را برای دخیره­ ی تغییرات می زنیم.

و در اخر برای اعمال کلیه ی تغییرات Apply config  را می زنیم.

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

قابلیت های ویپ مرکز تلفن ویپ ایران

مرکز تلفن ویپ ایران جهت تهیه مراکز تلفن گویا و سیستم مدیریت تلفن ویپ اقدام به ارائه نرم افزار و...

چگونه ماژول گزارش گیری و ضبط تماس کار میکند؟؟؟

چگونه ماژول گزارش گیری و ضبط تماس کار میکند؟؟؟ وقتی که از بیرون به سیستم شما تماسی گرفته میشود....

3CX راهنمای استفاده

شماره گیری:برای شماره گیری کردن در سیستم شما می توانید از کلیدها و شماره های موجود در نرم افزار...

چگونه مجددا از بیرون به پنل خود تماس بگیرم و مستقیما به داخلی خود متصل شوم؟؟؟

چگونه مجددا از بیرون به پنل خود تماس بگیرم و مستقیما به داخلی خود متصل شوم؟؟؟ وقتی برای اولین...

چگونه از خط شهری با شماره پنل آزمایشی تماس بگیریم و به صوت اولیه گوش بدم؟؟؟

حهت شنیدن صت اولیه لازم است که با شماره تلفن 02195119614 تماس حاصل کنیدصورت اولیه شامل پیغام...