افزودن کاربر جدید

هر دستگاه تلفندر یک شرکت میتواند یک داخلی داشته باشد مثلا داخلی 112 و هر داخلی میتواند به یک کاربر متصل شود مثلا کاربر مجید حمیدی
در سیستم های مختلف افراد خاصی به عنوان کاربر شناخته می شوند و از امکانات و قابلیت های آن استفاده می کنند. در سیستم تلفنی ویپ تمامی پرسنل و کارکنان شرکت به عنوان کاربر سیستم تلفنی شناخته می شوند که هرکدام برای خود یک داخلی دارند. حال شما برای مشخص کردن افرادی که می توانند از ویپ استفاده کنند نیاز دارید تا اطلاعات هر کدام از کارمندان را در سیستم ثبت کنید و برای هرکدام نام کاربری و رمز عبور تعیین نمایید.
برای وارد کردن اطلاعات لازم است تا شما کارمندان خودتان را نیز دسته بندی کنید. این دسته بندی به شما کمک خواهد کرد تا به دسته از افراد شرکت دسترسی های متفاوتی را بدهید. اطلاعات و نحوه استفاده از دسته بندی های کاربران را می توانید از قسمت راهنمای بخش تعریف گروه کاربری مطالعه نمایید.
برای ثبت کارمند یا همان کاربر در سیستم لازم است تا اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سیستم، ایمیل و شماره داخلی آن ها را وارد نمایید. حال هرکدام از کارمندان شما میتوانند مانند شما به پنل خودشان دسترسی داشته باشند و از امکانات آن به صورت مجزا استفاده کنند.
 

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

صندوق ارسال

ممکن است شما نیاز داشته باشید تا تمامی پیام های ارسالی خودتان را مشاهده کنید. داشتن آرشیوی از این...

ارسال پیامک

شاید شما نیاز داشته باشید تا برای مشتری و یا شماره ی خاصی پیامک حاوی اطلاعات شرکت و یا شماره حساب...

گروه کاربران

در سیستم باشگاه مشتریان مرکز تلفن ویپ ایران سطح دسترسی های متفاوتی برای اشخاص مختلف در نظر گرفته...

گزارش پیام صوتی

مسلما مشاهده گزارش پیام های صوتی ارسال شده برای شماره های مختلف خواسته همه بعد از ارسال پیام های...

داشبورد

هر سامانه ویپ در مرکز تلفن ویپ ایران دارای یک پنل داشبورد است که می تواند برای هر کاربر یا کارمند...