ارسال پیام صوتی

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که با شماره شما تماس گرفته باشند و بعد از پاسخگویی به تماس، فایل صوتی به طور خودکار برای شما پخش شود. به این سبک از تماس ها سیستم ها کاملا به صورت خودکار با تک تک شماره هایی که شما تعیین می کنید تماس می گیرد و صوت مورد نظرتان را پخش می کند، پیام صوتی می گویند. در سیستم تلفن ویپ مرکز تلفن ویپ ایران نیز این امکان فراهم شده است.
برای ارسال پیام صوتی به نکات زیر توجه کنید:
در ابتدا لازم است تا شماره های مورد نظرتان را وارد کنید. این شماره می تواند به صورت تک تک و یا از لیست باشگاه مشتریان شما در گروه های مختلف انتخاب شود.
انتخاب کانال نیز به صورت خودکار انجام می شود و دیگر نیازی به تنظیم دستی شما وجود ندارد.
انتخاب فایل صوتی که تمایل دارید بعد از تماس پخش شود قسمت دیگری است که باید تنظیم کنید. این فایل صوتی در دو مرحله جدا تنظیم می شود که به توضیح هریک از آن ها می پردازیم:
1. تنظیمات مربوط به فایل صوتی مورد نظر شما که با کلیک بر روی گزینه تنظیمات فایل صوتی به قسمت مربوطه منتقل خواهید شد. در صفحه                 جدید بر روی گزینه choose file کلیک کنید و از کامپیوتر خودتان فایل صوتی مورد نظرتان را انتخاب و آپلود نمایید. منتظر بمانید تا صفحه مجددا                   بارگزاری شود و در انتها نیز با استفاده از save فایل صوتی انتخاب شده را ذخیره نمایید.
2. تنظیمات مربوط به IVR نیز بدین صورت انجام خواهد شد بعد از کلیک کردن بر روی گزینه تنظیمات، صفحه جدیدی باز می شود.
در این صفحه بر روی گزینه Add a new IVR کلیک کنید.
در مقابل IVR Name نام دلخواهی را انتخاب کنید و در قسمت Announcement فایل صوتی مورد نظرتان را که در مرحله قبل در سیستم ذخیره کرده بودید را انتخاب کنید. بقیه قسمت ها نیاز به تغییر ندارند و با کلیک بر روی گزینه Submit و بعد از آن Apply config تغییرات در سیستم اعمال خواهند شد.
.
شما می توانید زمان شروع تماس گیری را نیز مشخص کنید. در نظر داشته باشید که بعد از انجام تنظیمات فوق با انتخاب گزینه ارسال فایل های صوتی در صف قرار خواهند گرفت و باید منتظر ارسال پیام های صوتی خودتان بمانید.

آیا این پاسخ مفید بود؟

 چاپ این مقاله

خوانده شده

ارسال فکس

تمامی شرکت ها  موسسات به دستگاه فکس نیاز دارند تا بتوانند ازین طریق برای مخاطباناشان فکس ارسال...

افزودن کاربر جدید

هر دستگاه تلفندر یک شرکت میتواند یک داخلی داشته باشد مثلا داخلی 112 و هر داخلی میتواند به یک...

گزارشات تماس

« جهت بهبود و افزایش کیفیت خدمات مکالمات شما ضبط خواهد شد » این جمله ای است که ممکن است بارها در...

ارسال پیامک گروهی

ممکن است شما بخواهید تا برای همه مشتریان خودتان پیامک گروهی ارسال نمایید. مثلا طی یک ماه مشتریان...

ارسال ایمیل

بخش ارسال ایمیل قابلیت دیگری در سیستم تلفنی ویپ می باشد که به کمک آن شما می توانید برای...